Tο μύνημα της ημέρας

Να ακούτε δύο φορές περισσότερο απ’ ό,τι μιλάτε

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Εγώ είμαι αυτή που χόρεψε οριεντάλ στον γάμο του πρώην άντρα μου. Δεν σας τα λέει καλά η κυρία…



Διάβασα χθες την ιστορία κάποιας κυρίας με το όνομα Χαρούλα που εννοειται δεν τη λένε Χαρούλα αλλά…αλλιώς!

(βλ. εδώ https://www.tilestwra.com/i-proin-syzygos-toy-antra-moy-irthe-aproskliti-ston-gamo-mas-kai-toy-chorepse-oriental/)

Είναι η νέα σύζυγος του πρώην άντρα μου και εγώ είμαι αυτή που χόρεψε οριεντάλ στον γάμο τους.

Μόνο που δεν σας τα λέει καλά η…”κυρία”.


Όταν έχεις μπει σε ένα γάμο με το έτσι θέλω, όταν έρχεσαι στη σχολή μου τάχα ως μαθήτρια οριεντάλ και κάνεις φίλη σου τη δασκάλα για να της πλευρίσεις τον άντρα

όταν τον έχεις ξεπατώσει στα μεταμεσονύχτια μηνύματα και ενώ σου έχει πει πως είναι παντρεμένος και δεν ενδιαφέρεται

όταν εκμεταλλεύεσαι τις εντάσεις ενός ζευγαριού για να μπεις ανάμεσά τους και στέλνεις το πιπί σου και ό,τι άλλο νομίζεις πως διαθέτεις

ο οριεντάλ χορός στον γαμο σου με τον άνθρωπο που έκλεψες από μια οικογένεια, είναι το λιγότερο.

Να κοιμηθώ μαζί του έπρεπε παραμονές του γαμου και να παίξει το βίντεο στο γλέντι σας γιατί μη νομίζεις πως δεν μπορούσα.

Να σου στείλω τα μηνύματα που μου έστελνε την εβδομάδα πριν τον γάμο σας, να χορέψεις εσύ καρσι λαμα.

Γι αυτό και χορευε μαζί μου μπροστά σου, γιατί γούσταρε

Που κάνεις θέμα για τα 300 ευρώ διατροφής που αφορούν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ μην το συζητήσουμε.

Γιατί εμείς έχουμε παιδιά γι αυτό και του έχω στειλει κατά καιρούς να παει ως το φαρμακειο ή να κάνει κάποιες δουλειές.

Το ότι σε παντρεύτηκε δεν σημαινει πως θα ξεγράψει την οικογένεια που διέλυσες αν και πολύ θα το ήθελες.

Θα κάνεις κι εσύ παιδιά κουκλίτσα μου ρόδα είναι και γυρίζει.

Ετοιμάσου κι εσύ να χορέψεις οριεντάλ στον δικό του γάμο με την καινούρια.

Γιατί εννοείται πως υπάρχει ήδη καινούρια

Εγώ απαλλάχτηκα κι έκανα και το κομμάτι μου.

Καλό κουράγιο σ εσένα από εδώ και πέρα.


Με αγάπη


Το κάρμα σου


Πηγή: singleparent.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου