Σκέφτεσαι κι εσύ ότι χάθηκε το συναίσθημα, η ανθρωπιά, η τρυφερότητα, το νοιάξιμο;
Ψάχνω κι εγώ έναν άνθρωπο που η ματιά του θα αναβλύζει φως.
Η καρδιά του θα προσφέρει ζεστασιά και αγάπη
Πού να τον βρεις θα με ρωτήσεις... Κι εγώ τον ψάχνω ακόμη και αν ήξερα θα τον είχα βρει.
Υπάρχουν άνθρωποι που το άνοιγμα της ψυχής τους σε συγκινεί.
Πού σ' αγκαλιάζουν και νιώθεις ασφάλεια, εκτίμηση, τρυφερότητα. Μην τον ψάχνεις ανάμεσα στους πολλούς, μπορεί να υπάρχουν λίγοι και να σκέφτονται την ειρωνική αντιμετώπιση της μάζας και να κρύβονται.
Κυρίως υπάρχουν αυτοί που αν αργήσεις να παρκάρεις μπορεί να σου σπάσουν το πόδι.
Υπάρχουν αυτοί που αν τους νευριάσεις, μπορεί να σε σπάσουν στο ξύλο, να τραβήξουν μαχαίρι να σε ''νουθετήσουν''!
Ακόμη και τα νέα παιδιά, έφηβοι μαθητές, τους μιμούνται.
Και δεν κρύβονται...καμαρώνουν!
Υπάρχουν τόσοι που το δώρο της ζωής έχουν πάψει να το τιμούν.
Μην πτοείσαι!
Μην αφήνεις κανένα να αλλοτριώνει τις αξίες σου.
Η αντίσταση είναι το πρώτο βήμα της νίκης.
Και μετά να μην φοβηθούμε να αγκαλιαστούμε , να σκύψουμε σε κάποιον που η ζωή τον γονάτισε. Να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας, μπας και τα νέα παιδιά αποφασίσουν να μιμηθούν μια τέτοια συμπεριφορά.
Έλα να κάνουμε μια αγκαλιά, γεμάτη αγάπη και ανθρωπιά. Έλα να γίνουμε πολλοί΄!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου