
Η δουλειά δεν είναι το σπίτι μας, συνεπώς πρέπει να είμαστε ευγενικοί και να σεβόμαστε τους γύρω μας με τη συμπεριφορά μας
Ο χώρος της εργασίας μας μπορεί να μην είναι το πιο συναρπαστικό μέρος του κόσμου, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι έχουμε το δικαίωμα να συμπεριφερόμαστε όπως επιθυμούμε. Από τη στιγμή που έχουμε επιλέξει να εργαζόμαστε σε μια εταιρεία, οφείλουμε να είμαστε κομμάτι αυτής και να σεβόμαστε τους κανόνες που έχει θεσπίσει για τους υπαλλήλους της. Από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σημαντικά θέματα, πρέπει να είμαστε τυπικοί και να μην δίνουμε δικαιώματα για σχόλια ή να μην προκαλούμε εντάσεις.
Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει μέσα στα χρόνια, οι πιο αγενείς συμπεριφορές που υιοθετούν εργαζόμενοι, δυσκολεύοντας το έργο της ομάδας, είναι συνηθισμένες, αλλά πολύ ενοχλητικές. Παραβλέπουν βασικούς κανονισμούς και συχνά φέρνουν σε δύσκολη ή αμήχανη θέση συναδέλφους τους. Δεν τηρούν το προβλεπόμενο πρόγραμμα, ενώ δεν φέρνουν εις πέρας τις υποχρεώσεις τους. Η παρακάτω λίστα περιλαμβάνει τις έξι πιο αγενείς συμπεριφορές στη δουλειά, που αν τις έχεις, πρέπει να τις αλλάξεις άμεσα.
Οι κακές συνήθειες που σε κάνουν αγενή στη δουλειά
#1 Μιλάς μόνο για να ακούσεις τη φωνή σου: Δεν έχεις να πεις κάτι σημαντικό
Είναι ανούσιο και αχρείαστο να μιλάς, χωρίς να έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις. Πολλοί είναι εκείνοι που ενδιαφέρονται απλώς να συμμετέχουν στη συζήτηση, προκειμένου να φανεί ότι έχουν γνώσεις και ότι είναι ενημερωμένοι επί του θέματος, ωστόσο όσα λένε είναι απλώς λόγια του αέρα. Είναι προτιμότερο, λοιπόν, να παραμείνεις σιωπηλός, παρά να μιλάς απλώς για να μιλάς.
#2 Εμφανίζεσαι απροετοίμαστος στις συσκέψεις
Οι συσκέψεις έχουν σκοπό να εξελίξουν τις ομάδες. Λαμβάνουν χώρα, ώστε όλα τα μέλη να ενημερωθούν για τα projects και να συντονιστούν, αναλαμβάνοντας ο καθένας τις αρμοδιότητές του. Αν δεν έχεις προετοιμαστεί καταλλήλως, δημιουργείς αρνητική εντύπωση και δίνεις το δικαίωμα να σε θεωρήσουν ανεύθυνο. Σκέψου ότι, σε αντίθεση με εσένα, κάποιοι άλλοι βρήκαν τον χρόνο να προετοιμαστούν.
#3 Διακόπτεις και μιλάς πάνω στους άλλους
Το να διακόπτεις τον άλλον, ενώ μιλάει, είναι από τα πιο αγενή πράγματα που μπορείς να κάνεις. Δείξε σεβασμό, άφησέ τον να ολοκληρώσει και έπειτα, ζήτα τον λόγο και διατύπωσε την άποψή σου. Οι άνθρωποι που διακόπτουν συνεχώς τους άλλους γίνονται ενοχλητικοί και εκνευριστικοί. Συνεπώς, ήρθε η ώρα να αλλάξεις συμπεριφορά.
#4 Καθυστερείς να πας το πρωί
Η έγκαιρη άφιξη στη δουλειά σου υποδηλώνει πως σέβεσαι τη διαδικασία και τηρείς τους προβλεπόμενους κανονισμούς. Αν δεν προλαβαίνεις, τότε πρέπει να αρχίσεις να ξυπνάς νωρίτερα ή να κάνεις λιγότερα πράγματα πριν πας στο γραφείο σου. Είναι τόσο απλό.
#5 Δημιουργείς εχθρικό περιβάλλον
Μην μιλάς αρνητικά για τους συναδέλφους σου. Ωστόσο, αν μια συμπεριφορά σε έχει ενοχλήσει, αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να το μοιραστείς με εκείνον που ευθύνεται γι' αυτό και όχι να το συζητάς με τον έναν και τον άλλον, δημιουργώντας άσχημο κλίμα. Κανένας δεν θέλει να εργάζεται σε ένα τοξικό περιβάλλον εργασίας, συνεπώς μην συμβάλλεις στη δημιουργία του.
#6 Δεν σέβεσαι τους συναδέλφους σου
Ο σεβασμός είναι το Α και το Ω σε κάθε σχέση. Από τις προσωπικές μέχρι τις φιλικές και τις συναδελφικές, είναι απαραίτητο να τους σέβεσαι όλους. Μόνο έτσι μπορούν να δημιουργηθούν δυνατές και καλές ομάδες, που πετυχαίνουν κάθε στόχο. Η ελευθερία σου τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Αν αυτό το θεωρήσεις ως δεδομένο, τότε θα έχεις μια σωστή συμπεριφορά προς τους συναδέλφους σου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου