Tο μύνημα της ημέρας

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

Οι 12 φράσεις της χαράς: Ανεβάζουν τη διάθεση σε 5’’, σύμφωνα με την επιστήμη

Unsplash

Και κάπως έτσι, μπορείς να «φωτίσεις» την ημέρα του φίλου/συντρόφου/συγγενή σου, χωρίς να ξοδέψεις καν ενέργεια


Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη από προκλήσεις, υποχρεώσεις και deadlines, που πρέπει να φέρουμε εις πέρας, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε συνεχώς σε μια διαρκή κίνηση. Η πίεση και το άγχος επιβαρύνουν την ψυχολογία μας και η διάθεσή μας είναι πεσμένη, αφού δεν διαθέτουμε καθόλου χρόνο για τον εαυτό μας.


Σε όλο αυτό, μια θετική φράση, ένα κομπλιμέντο, μια κίνηση αγάπης μπορεί να αλλάξει εντελώς το vibe μας και να ωφελήσει την ψυχολογία μας. Η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια, συνεπώς υπάρχουν δεκάδες φράσεις που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να «φωτίσεις» την ημέρα κάποιου που ενδιαφέρεσαι, ακόμα κι αν δεν σε αναγκάζει κανένας να το κάνεις.



Για σένα μπορεί να είναι απλώς λέξεις, ωστόσο για εκείνον είναι λόγος να χαμογελάσει. Ίσως και ο μοναδικός, αν διανύει μια περίεργη περίοδο στη ζωή του. Σύμφωνα με την ψυχολογία, αυτές οι φράσεις λειτουργούν σαν μικρές τονωτικές ενέσεις αυτοπεποίθησης, ενισχύουν το αίσθημα της αποδοχής και απομακρύνουν ή περιορίζουν τα αρνητικά συναισθήματα. Κάνοντας έναν άνθρωπο χαρούμενο, η θετική ενέργεια επιστρέφει σε εσένα.

Unsplash

Να θυμάσαι να είσαι ειλικρινής και να χρησιμοποιείς αυτές τις φράσεις ανιδιοτελώς και με κατανόηση.


Οι 12 φράσεις που μπορούν να φτιάξουν την ημέρα κάποιου1.Δείχνεις όμορφος σήμερα.
2.Αγαπώ το χαμόγελό σου.
3.Έχεις ένα δώρο.
4.Είμαι ευγνώμων για όσα κάνεις για εμένα.
5.Σ’ ευχαριστώ που είσαι εδώ κάθε φορά που σε χρειάζομαι.
6.Είμαι υπερήφανος για τον τρόπο που χειρίστηκες την κατάσταση.
7.Εμπνεύστηκα από τη δουλειά και την αφοσίωσή σου.
8.Η αποφασιστηκότητά σου είναι αξιοθαύμαστη.
9.Πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις ό,τι βάλεις στο κεφάλι σου.
10.Νιώθω ευλογημένος που σε έχω στη ζωή μου.
11.Θα είμαι εδώ, όποτε με χρειάζεσαι.
12.Σημαίνεις τα πάντα για εμένα. Σ’ αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου