Tο μύνημα της ημέρας

«Kυνικός είναι ο άνθρωπος που όταν μυρίζει λουλούδια, ψάχνει να βρει το φέρετρο». H.L. Mencken

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Εμπιστεύομαι μόνο, όσους εμπιστεύεται ο σκύλος μου!





Γράφει η Ευαγγελία Αλιβιζάτου

Όχι, φίλε μου, δεν κάνω υποχωρήσεις! Δεν χαρίζω λόγια συμπάθειας και εκτίμησης σε όποιον θεωρεί το σκύλο μου ενόχληση.

Όταν θα χτυπήσεις το κουδούνι της πόρτας μου, θα έχεις σιγουρευτεί για το τι θα αντικρίσεις. Ο σκύλος μου, ανάλογα με τα ένστικτά σου, θα σου κάνει τη χάρη να καθίσεις στο σπίτι του, γιατί ζει στο σπίτι του με την οικογένειά του. Είναι μέλος της οικογένειας και έρχεσαι και αναστατώνεις την ημέρα του.

Δεν θα πιστέψω λέξη από όσα λες μέχρι να δω την ουρά του να κουνιέται χαρούμενα. Θα σκεφτώ πόσο όμορφος άνθρωπος είσαι όταν σου γλύψει το χέρι. Κάνε του μια τεράστια αγκαλιά, γιατί φυσικά αξίζει μία αγκαλιά, δύο, τρεις, μη σου πω άπειρες. Και γιατί κάθεσαι εκεί που αρέσει σε αυτόν, στον καναπέ, στην πολυθρόνα, και όπου γουστάρει.

Δεν σε εμπιστεύομαι λοιπόν, μέχρι να αποδείξεις ότι έχεις πάρει την έγκρισή του. Αυτός έχει το ένστικτο να σε μυρίσει, να σε ξεχωρίσει από χιλιόμετρα, να καταλάβει τι κουμάσι είσαι. Δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω. Είναι ξεκάθαρη η εικόνα που θα σχηματίσει. Τίποτα σπουδαιότερο από το να με προστατεύσει δεν έχει στη ζωή του. Και η δική του ζωή είναι η δική μου ύπαρξη. Αναπνέει για μένα όπως κανένας.

Στα μάτια του βλέπω τις αλήθειες που δεν θα δω σε κανέναν άνθρωπο με δύο πόδια, γιατί μόνο σε αυτό διαφέρει. Να ξέρεις, σε όλα τα άλλα συνεννοούμαστε άψογα. Ούτε μου λείπει η παρέα κανενός. Έχω αυτόν, αυτήν την ηλιαχτίδα μου, την λευκή ομορφιά μου, με την ανιδιοτελή αγάπη και την αγωνία στο βλέμμα του μήπως πάθω κάτι. Μια αγκαλιά από μια μορφή αγγελική, δυο μάτια που μιλούν μόνο στην καρδιά μου.

Θα σου κάνω τη χάρη λοιπόν να σε εμπιστευτώ αφού σου δείξει ο σκύλος μου τη συμπάθειά του. Ως τότε, φρόντισε να μη χτυπήσεις την πόρτα μου, γιατί στην είσοδο θα δεις μία πάντα καθαρή πάνα, έναν χώρο που μυρίζει αγάπη και ίσως καθίσματα με καμιά τρίχα. Να θυμάσαι ότι δύσκολα θα κρύψεις τη δυσαρέσκειά σου. Θα φανεί σε δευτερόλεπτα και εγώ ξαφνικά θα έχω την ευθύτητα να σου πω: “Έλα κάποια άλλη φορά που θα μου δείξει ο σκύλος μου ότι σου δίνει μία ευκαιρία ακόμη.”

Γιατί έχει μεγάλη καρδιά, μια καρδιά που χτυπά και θέλω να την ακούω μήνες, χρόνια, και να την έχω ευτυχισμένη σ’ αυτή τη ζωή. Το ίδιο και για αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου