
Σε νοστάλγησε η ψυχή μου...σ' αναζήτησαν οι αισθήσεις μου, κι έψαξα να σε βρω σε εκείνα τα δικά μας ηλιοβασιλέματα, και στα φευγάτα απόβραδα με γεμάτα από αναμνήσεις...τότε που κάναμε τόσα όνειρα γιατί πιστεύαμε πως είχαμε όλη τη ζωή μπροστά μας...
Μαρίζα Τσιτμή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου