1. Έχεις δικαίωμα να ζητήσεις κάτι
Συχνά διστάζουμε να παραπονεθούμε εξαιτίας της έλλειψης αυτοπεποίθησης. «Είναι σημαντικό να εκφάσεις τη γνώμη σου και έχεις περισσότερες πιθανότητες να σε σεβαστούν αν υποστηρίζεις τις απόψεις σου», σημειώνει η ψυχολόγος Rebekah Fensome. Θυμήσυο ότι δικαιούσαι να εκφράσεις τη γνώμη σου- αυτό θα σε διευκολύνει να μιλήσεις
2. Ξεκαθάρισε το στόχο σου
Σε ένα εστιατόριο, για παράδειγμα ελπίζεις να σου ζητήσουν συγνώμη ή να σου αντικαταστήσουν το πιάτο που σου έφεραν; Σκέψου το παράπονο σου ως αίτημα. «Θα έχεις μεγαλύτερη επιτυχία, αν εκείνος στον οποίο παραπονείσαι καταλάβει τί θελεις από αυτόν» λέει η Rebekah Fensome.
3. Mη γίνεσαι συναισθηματική
Όταν είσαι εκνευρισμένη ή υπερβολικά επιθετική, συνήθως κάνεις τον άλλο να παίρνει αμυντική θέση. «Προσπάθησε να μείνεις στα γεγονότα και να είσαι περισσότερη αντικειμενική παρά συναισθηματική. Αυτό θα βοηθήσει τον άλλο να επικεντρωθεί στη φύση του παραπόνου σου και όχι στο πόσο ευάλωτη είσαι» συμβουλεύει η Rebekah Fensome.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου