Tο μύνημα της ημέρας

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Ανθή Βούλγαρη: Το πρόβλημα υγείας, ο σύζυγος και η φημολογούμενη εγκυμοσύνη



Η Ανθή Βούλγαρη στο πλατό της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα Mega» | (Instagram @anthivoulgari)

ΗΑνθή Βούλγαρη, σύμφωνα με δημοσίευμα, είναι έγκυος στο πρώτο της παιδί και διανύει τον 5ο μήνα της εγκυμοσύνης της, τέσσερα χρόνια μετά τον γάμο της δημοσιογράφου με τον Κώστα Κωνσταντινίδη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στη στήλη Powergame των Παραπολιτικών, η Ανθή Βούλγαρη διανύει τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της. «Έγκυος η Βούλγαρη του Mega. Με πήρε προχθές η αρχαία φίλη μου Ανθή Βούλγαρη και με ρωτούσε διάφορα, περισσότερα απ’ όσα με ρωτούσε προσφάτως στην εξομολόγησή μου ο Γέροντας Εφραίμ.



Ήταν πάντα περίεργη η φιλενάδα μου. Επειδή, όμως, κάτι μου έλεγε για το πόσο της αρέσουν αυτά που γράφουμε εδώ κάθε πρωί, αποφάσισα να της φτιάξω σήμερα τη μέρα, μια και ξυπνάει πρωί-πρωί με την αυγούλα. Όπως ενημερώθηκα αρμοδίως, η παρουσιάστρια του Mega διανύει αισίως τον πέμπτο προς έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της. Και επειδή όταν ρωτήθηκε σχετικώς είπε ότι κάποια στιγμή θα φανεί, έχω την αίσθηση ότι άρχισε να φαίνεται η φουσκωμένη κοιλίτσα» γράφει το δημοσίευμα.
Ανθή Βούλγαρη: Η επαγγελματική πορεία και το πρόβλημα υγείας

Η Ανθή Βούλγαρη γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στο χωριό της μητέρας της, τον Κισσό Πηλίου. Σπούδασε στη Ρόδο, στο τμήμα Μεσογειακών Σπουδών με εξειδίκευση στις Διεθνείς σχέσεις.


Στην αρχή της καριέρας της στην τηλεόραση, η Ανθή Βούλγαρη ήταν μέλος ψυχαγωγικών εκπομπών, όμως στην πορεία μεταπήδησε στην ενημέρωση και παρουσιάζει με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» κάθε πρωί στο Mega.

Ανθή Βούλγαρη: «Δεν ήθελα να ζω με φάρμακα»

Η Ανθή Βούλγαρη έχει μιλήσει ανοιχτά για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε. «Έπαθα επιληπτική κρίση την ώρα που κοιμόμουν. Έκανα εξετάσεις και μου βρήκαν όγκο στο κεφάλι. Δεν ήθελα να ζω με φάρμακα γι’ αυτό αποφάσισα να κάνω την επέμβαση. Πίστεψα ακόμα περισσότερο στον Θεό όταν έμαθα για τον όγκο. Έκλαψα, πέρασαν πολλά από το μυαλό μου.

Με έβαλαν στο κρεβάτι, μου φόρεσαν το σκουφί και τη ρόμπα και λέω “Παναγία μου, που πάω; Τι πάω να κάνω τώρα;”. Στη σκέψη ότι θα άνοιγαν το κεφάλι μου και ότι θα έμπαιναν μέσα με εργαλεία, λέω “τι κάνω;”. Και με το που είδα και τον πατέρα μου να καταρρέει. Ήμουν οκτώ ώρες μέσα στο χειρουργείο.


Την ώρα της επέμβασης είδα τη μορφή του Ιωάννη του Ρώσου. Άργησα πολύ να συνέλθω μετά την επέμβαση στο κεφάλι. Έγινε μεγάλο ξεκαθάρισα μετά την επέμβαση, χάθηκαν από δίπλα μου φίλοι. Ήξερα ότι όλα πήγαν καλά στην επέμβαση γιατί είδα τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο» είχε πει σε συνέντευξή της η Ανθή Βούλγαρη το 2019.


«Το καλοκαίρι του 2017 είχα μια περιπέτεια με την υγεία μου, έκανα οκτώ ώρες χειρουργείο στο κεφάλι μου, γιατί οι γιατροί βρήκαν ένα σηραγγώδες αιμαγγείωμα που δεν έπρεπε να σπάσει, αλλά έπρεπε να βγει.

Θυμάμαι τότε το άγχος μου. Έλεγα από μέσα μου πριν από την επέμβαση “πού πάω, Παναγία μου; Ήξερα ότι αυτός ο καλοήθης όγκος πρέπει να βγει, δεν θα ζούσα μια ζωή με φάρμακα. Όταν ξύπνησα από την επέμβαση, μίλησα στους δικούς μου για ένα όραμα που είχα με τον άγιο Ιωάννη τον Ρώσο, το οποίο με έκανε να πιστέψω ακόμη πιο πολύ» είχε πει η δημοσιογράφος σε άλλη συνέντευξή της.
Ο γάμος με τον Κώστα Κωνσταντινίδη

Η Ανθή Βούλγαρη, έπειτα από τέσσερα χρόνια σχέσης, τον Σεπτέμβριο του 2020 παντρεύτηκε με τον ντράμερ Κώστα Κωνσταντινίδη, στον ιερό ναό Αγίας Μαρίνας Κισσού στο Πήλιο.


«Στο μαγικό βουνό των Κενταύρων.. Στο χωριό που μεγάλωσα.. Πλάι πλάι.. Ζήσαμε το δικό μας παραμύθι. Όσοι αγαπάμε και μας αγαπούν ήταν δίπλα μας. Θα θέλαμε να έχουμε προσκαλέσει περισσότερους, λόγω των συνθηκών όμως δεν μπορέσαμε.

Ξέρουμε πως όσοι δεν λάβατε το προσκλητήριο έχετε κατανόηση. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σας. Κώστας - Ανθή 6-9-2020.. Το πιο όμορφο ταξίδι ξεκινάει τώρα» είχε γράφει στην πρώτη της ανάρτηση μετά τον γάμο τους.




Η Ανθή Βούλγαρη και ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης γνωρίστηκαν στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου στο Epsilon «Φτιάξε Καφέ να στα Πω», όπου εκείνος είχε πάει μαζί με γνωστό τραγουδιστή για να εμφανιστεί στην εκπομπή.

.

Κουμπάρα στο γάμο επρόκειτο να είναι και η Κατερίνα Καινούργιου, όμως η παρουσιάστρια δεν παρευρέθηκε τελικά στον γάμο, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, προκειμένου να διαφυλάξει την ίδια και τους συνεργάτες της.



Κουμπάροι του ζευγαριού έγιναν ο τραγουδιστής Πέτρος Ιακωβίδης, η στενή φίλη της δημοσιογράφου, Μαλβίνα Μαρκοπούλου, και ένας ακόμα φίλος του γαμπρού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου