Tο μύνημα της ημέρας

Άντε ρε ανθρωπάκο.. άντε.. μας το παίζεις και δικαστής. Φτιάξε βρε τα άσχημα πρώτα του δικού σου εαυτού και της δικής σου ζωής, και άσε των άλλων.

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024

Θα σου θυμώνω – Θα σ’αγαπώ!

 


Εκείνος: Υπάρχουν κάποιες λέξεις, φράσεις ή προτάσεις, που αν μια σχέση είναι σχέση κι όχι καυλάντα και υπάρχει μια έντονη στιγμή, ένας τσακωμός, μια διαφωνία, θα βοηθήσουν σίγουρα.

Εκείνη: Ωραία, αφού το θες ας μιλήσουμε γι’ αυτό λοιπόν! Για πες.

Εκείνος: Κάτσε κάτω να το λύσουμε μάτια μου.

Εκείνη: Έχω τόσο τα νεύρα μου, με έχεις θυμώσει, αλλά ναι θα κάτσω.

Εκείνος: Ωραία, φώναξε για να ξεσπάσεις, όμως μετά άκουσέ με.

Εκείνη: Θα σε ακούσω μετά, τώρα θέλω να σου πω αυτό που έχω μέσα μου.

Εκείνος: Τι σου συμβαίνει τώρα και μου συννέφιασες;

Εκείνη: Δεν νιώθω καλά, κάτι μου είπες και μου άγγιξες μία πληγή μου.

Εκείνος: Μίλησέ μου, τι ακριβώς σε στεναχώρησε από ό,τι είπα;

Εκείνη: Θα σου πω, γιατί με πόνεσε και δεν θέλω να το ξανακάνεις.

Εκείνος: Πώς νιώθεις; Πες μου γιατί με ενδιαφέρει το πώς νιώθεις.

Εκείνη: Σε λίγο τώρα νιώθω ότι θέλω να κλάψω, δώσε μου λίγο χρόνο.

Εκείνος: Ηρέμησε κι όταν θα είσαι έτοιμη, έλα να το συζητήσουμε.

Εκείνη: Θέλω να με πάρεις αγκαλιά πρώτα.

Εκείνος: Ας μην πούμε κάτι τώρα, έλα να σε πάρω μια αγκαλιά και αύριο το ξαναβλέπουμε.

Εκείνη: Θέλω, όταν ηρεμήσω, σε παρακαλώ να το συζητήσουμε ήρεμα.

Εκείνος: Το ξέρω κορίτσι μου ότι έχεις θυμώσει και ξέρω και γιατί σου συμβαίνει. Έλα κοντά μου να σου δώσω ένα φιλί κι άσε με να σου εξηγήσω.

Εκείνη: Μη με μαλώνεις και μη μου θυμώνεις, μπορώ να κάνω και λάθος, όλοι κάνουμε.

Εκείνος: Θες να πας μια βόλτα κι όταν επιστρέψεις, εγώ θα είμαι εδώ για να σε ακούσω.

Εκείνη: Δεν θέλω, όχι, θέλω να συζητήσουμε. Δεν θέλω να πάω πουθενά μακριά σου.

Εκείνος: Ρε χαζό, αφού εμείς είμαστε μαζί και πάντα την βρίσκουμε την άκρη, γιατί το βλέπεις έτσι;

Εκείνη: Γιατί δεν φταις εσύ, άλλοι έφταιξαν και το θυμάμαι. Με πονάει ακόμα, αλλά δεν στο χρεώνω.

Εκείνος: Το ότι διαφωνούμε δεν σημαίνει πως είμαστε εχθροί. Σημαίνει πως έχουμε την ωριμότητα να λέμε την άποψή μας και μέσα από αυτή να μαθαίνει καλύτερα ο ένας τον άλλον. Αυτός δεν ήταν πάντα ο σκοπός μας;

Εκείνη: Και να διαφωνούμε θέλω, δε γίνεται να συμφωνούμε πάντα. Μπορεί εγώ να σε βοηθήσω να δεις κάτι που δεν έβλεπες, μπορεί να διαφωνώ γιατί με πλήγωσαν γι’ αυτό το λόγο. Έλα και γκρέμισε το τείχος μου. Φως μου θέλω να ‘σαι.

Εκείνος: Δεν συμφωνώ με αυτό που λες. Δέξου την γνώμη μου κι εγώ θα ακούσω τη δική σου κι έλα να τα γεφυρώσουμε.

Εκείνη: Κάτσε να σου εξηγήσω κι έλα να μου πεις κι εσύ. Θέλω να σε καταλάβω.

Εκείνος: Όσο και να φωνάζεις αυτή την στιγμή κι όσο κι αν σου έχω νεύρα, εγώ συνεχίζω να σ’ αγαπάω και δεν πάω πουθενά μέχρι να το φτιάξουμε.

Εκείνη: Μπορεί να σου θυμώνω, αλλά είναι το παράπονό μου και θέλω να στο πω. Δε σκέφτηκα στιγμή να φύγω. Φώναξε όσο θες, στο τέλος που θα με βάλεις στον ώμο σου πάλι θα ψιθυρίζει ο ένας στον άλλο “εγώ σ’ αγαπάω εσένα”!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου