Tο μύνημα της ημέρας

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024

Φίλιππος Νικολάου===Στο Άδειο μου πακέτο κι απόψε μπήκες....



Στίχοι
Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκεςΔεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκεςΑχ να 'σουνα τσιγάρο τελευταίοΓουλιά γουλιά μαζί σου να τα λέω
Μα τι να πωΠου 'μαι στεγνός από ψιλά και από παρέαΚαι σ' αγαπώΓιατί είσαι άπιαστη σαν όλα τα ωραία
Τι να σου πωΆδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένοΤο σ' αγαπώΠάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγήΚαι δεν μπορώΝα μη σε δω ούτε να μη σε περιμένωΟύτε μπορείςΝ' ακολουθήσεις τη δική μου τη φυγή
Δεν ξέρω λόγια όμορφα να δίνωΚι αν τα 'θελες σε μένα μην τα ψάξειςΕδώ που είμαι άσε με να μείνωΧωρίς να προσπαθήσεις να μ' αλλάξεις
Μα τι να πωΣτο περιθώριο που ζω φυλακισμένοςΤο σ' αγαπώΜοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος
Τι να σου πωΆδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένοΤο σ' αγαπώΠάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγήΚαι δεν μπορώΝα μη σε δω ούτε να μη σε περιμένωΟύτε μπορείςΝ' ακολουθήσεις τη δική μου τη φυγή
Πηγή: LyricFind

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου