Tο μύνημα της ημέρας

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.

Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Μην μπερδεύεις την ευγένεια με το φλέρτ..






Η ευγένεια είναι τόσο σπάνια στις μέρες μας που κάποιοι την περνάνε για φλερτ. Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποια καλοπροαίρετη γυναίκα χαμογελάει εγκάρδια, ένα χαμόγελο που συνοδεύεται από μια ευγενική συμπεριφορά, και αργότερα βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να απολογηθεί για κάτι το οποίο δεν είχε περάσει από το μυαλό της. Όχι, μην μπερδεύετε την ευγένεια με το φλέρτ.


Το ότι χαμογελάω δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μου αρέσεις εμφανισιακά και αποσκοπώ κάπου. Χαμογελάω γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Είναι η θετική στάση ζωής που έχω ακολουθήσει για να κάνω όσους συναναστρέφονται μαζί μου να νιώθουν όμορφα, είτε είναι άνθρωποι που γνωρίζω προσωπικά είτε είναι άγνωστοι προς εμένα και δουλεύουν σε κάποια επιχείρηση.

Το ότι σου απαντάω στο μήνυμα που μου έστειλες στο messenger δεν σημαίνει ότι ενδιαφέρομαι για εσένα, αλλά δεν θέλω να φανώ αγενής. Από τη στιγμή που δεν έχω έναν σύντροφο στη ζωή μου, δεν θεωρώ κακό να μιλάω “περί ανέμων και υδάτων” με έναν συνάνθρωπό μου.

Το ότι σου φέρομαι με ευγένεια δεν σημαίνει ότι μου περνάς απαρατήρητος. Φέρομαι με ευγένεια σε όλο τον κόσμο επειδή αυτό έχω διδαχτεί από την οικογένειά μου. Άλλωστε, υιοθετώ την άποψη ότι η αγένεια κλείνει πόρτες και η ευγένεια ανοίγει βράχους. Δεν φέρομαι όμως ευγενικά για αυτόν τον λόγο, αλλά γιατί ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου η καλοσύνη και η αγάπη προς τον συνάνθρωπο κυριαρχεί. Μπορεί να μην γίνει ποτέ πραγματικότητα αυτό που έχω ονειρευτεί, αλλά θεωρώ χρέος μου να δώσω το σωστό παράδειγμα!

Όσες φορές λοιπόν ακόμη παρεξηγήσουν την αθώα μου συμπεριφορά, άλλες τόσες θα υψώσω το ανάστημά μου και θα υποστηρίξω ότι αν όλοι μιμούνταν το παράδειγμά μου, ο κόσμος μας θα ήταν ονειρεμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου