Tο μύνημα της ημέρας

«Kυνικός είναι ο άνθρωπος που όταν μυρίζει λουλούδια, ψάχνει να βρει το φέρετρο». H.L. Mencken

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Η αλήθεια και η ελευθερία είναι απαιτητικές ερωμένες..





Γράφει η Ματίνα Νικάκη – MaGio

Η αλήθεια και η ελευθερία είναι απαιτητικές ερωμένες, γι’ αυτό και έχουν λίγους εραστές, λένε. Θα συμφωνήσω απόλυτα!


Ας τα πιάσουμε ένα ένα και ας μιλήσουμε για την αλήθεια λοιπόν σήμερα. Πόσες φορές κι εσύ αρνήθηκες να κοιμηθείς μαζί της; Είπες: “Άστο, ας κοιμηθώ στον καναπέ μου σήμερα, βλέποντας μια ρομαντική ταινία στο Netflix”, γιατί στο κρεβάτι σου ήταν αυτή. Ζούσες το παραμύθι σου δηλαδή. Πόσες αυταπάτες έθρεψες στο βωμό της; Είμαι σίγουρη πως πολλές. Εγώ να δεις! Πάμπολλες φορές έντυσα με πέρλες και πούλιες την πραγματικότητά μου. Τις λατρεύω εξάλλου!

Άρα, κατέληγες να μην την κοιτάς. Προτιμούσες να κοιτάς από την άλλη και να συνεχίζεις να επενδύεις όνειρα και εμπιστοσύνες στα λάθος άτομα, για να γεμίσεις την ψυχούλα σου με αυτό που εσύ είχες ανάγκη να ζήσεις, δυστυχώς με αυταπάτες. Σε άτομα που το ψέμα ήταν η δική τους πραγματικότητα και η δεύτερή τους φύση. Αποτέλεσμα; Να τρως τα μούτρα σου…

Μη σου το κάνεις άλλο αυτό. Εσύ να ορίζεις εσένα. Η ζωή σου θα πάρει την κατεύθυνση που εσύ θα της δώσεις. Οι πληγές σου θα είναι όσο βαθιές εσύ θα ορίσεις τελικά. Όπλο σου; Η αλήθεια! Επειδή τελικά η ψυχή σου ξέρει πολύ καλά τι νιώθει και δύσκολα πέφτει έξω. Όταν κάτι δεν σου “κολλάει” που λέμε, πιάστο στο στόμα σου και φτιάξ’ το λέξεις. Πέτα το στα μούτρα αυτού που έχεις απέναντί σου και ζύγισε απαντήσεις και αντιδράσεις. Πρόκληση λοιπόν! Σε προκαλώ, γίνομαι για μία στιγμή αυτό που δεν αντέχεις να είμαι, σου λέω αυτό που δεν αντέχεις να ακούσεις! Για να σε δω! Μπορεί να μην αντέξω αυτό που θα μου πεις, θα ξέρω όμως την αλήθεια σου και αυτό μόνο θα με οδηγήσει στο να ζήσω αυτό που εγώ γουστάρω και όχι αυτό που εσύ θέλεις να μου πουλήσεις.

Εγωιστικό; Είναι! Ας είμεθα με την ψυχή μας εγωιστές όμως, γιατί οφείλουμε στον εαυτό μας να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους συμβατούς συναισθηματικά με εμάς, με τις ίδιες αξίες και αρχές, να βαδίσουμε πλάθοντας τα κοινά δικά μας όνειρα! Όταν η αλήθεια είναι αμοιβαία, χωρίς ψέμα, χωρίς απάτες, δεν υπάρχουν χωρισμοί. Τσακωνόμαστε, διορθώνουμε, μένουμε! Οι παρτάκηδες ας πάνε παρακάτω να βρουν άλλο θύμα. Εσύ να απαιτείς, και αν χρειαστεί να μάθεις να την κλέβεις την αλήθεια, και στ’ αλήθεια θα το ζήσεις το παραμύθι σου, με έναν άνθρωπο που μαζί θα χτίσετε τον παράδεισο που πάντα ονειρευόσουν!

ΜΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΤΑΡΑΤΤΕ λοιπόν κανένας σας. Την προτιμώ από το να ματώνω από το ψέμα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου