Tο μύνημα της ημέρας

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Νίκος Πλακιας: Ακόμα δεν έχουμε συνειδητοποιήσουμε τι έγινε

 

Αυτή την συγκεκριμένη στιγμή μετά από 1.5 χρόνο πένθους , λύπης , προσπάθειας να καταλάβουμε τι μας έχει συμβεί .
Προσπάθειες τεράστιες να ψάξουμε να βρούμε πως και γιατί χάσαμε τα παιδιά μας τόσο άδικα .

Ακόμα δεν έχουμε συνειδητοποιήσουμε τι έγινε .
Προσπαθούμε κάθε μέρα .
Αλλά κάθε μέρα είναι και χειρότερη

από την προηγούμενη και την περυσινή .
Κάθε πρωί που ξυπνώ (λες και κοιμάμαι )
Νοιώθω αποκαμωμένος .

Και εκεί έρχεται η σύζυγος και μου ρίχνει μια σφαλιάρα και μου λέει ΣΗΚΩ !!!
Τα κορίτσια τώρα σε χρειάζονται !!!

Γι αυτό λέω σε όλους ότι δεν γίνεται να σταματήσω μέχρι να νιώσω εγώ ότι πλέον ότι όλοι οι υπεύθυνοι θα πληρώσουν .

Και να ξέρετε ότι εγώ είμαι δύσκολος κριτής στο θέμα αυτό .

IMG 9579

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου