Tο μύνημα της ημέρας

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Δυσκολεύεσαι να πεις όχι; 8 έξυπνοι και ευγενικοί τρόποι να απαντήσεις


Unsplash

Υπάρχει τρόπος να βγεις από την άβολη θέση χωρίς να προφέρεις τη λέξη «όχι»

Πόσες φορές έχεις βρεθεί στη δύσκολη θέση να μην θέλεις να κάνεις κάτι - από το να πας σινεμά με την παρέα σου μέχρι να αποδεχτείς ένα επαγγελματικό δείπνο - ωστόσο έχεις ντραπεί να πεις «όχι» και έτσι έχεις ζορίσει τον εαυτό σου να πάει; Αν ταυτίζεσαι με τη συνθήκη που μόλις περιγράψαμε, σε καταλαβαίνουμε απόλυτα.



Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο που τους είναι αδύνατον να απαντήσουν «όχι» σε προτάσεις και προσκλήσεις που δέχονται καθημερινά, τις οποίες κατά βάθος δεν θέλουν να αποδεχτούν. Ως εκ τούτου, δυσκολεύονται πολύ να θέσουν τα όριά τους είτε επειδή φοβούνται μην φανούν αγενείς είτε δεν γνωρίζουν την αντίδραση του άλλου είτε από αμηχανία είτε από ανασφάλεια. Όλα αυτά είναι πιθανά.

Unsplash

Τι γίνεται, όμως, σε αυτές τις περιπτώσεις; Καταλαβαίνεις πως το να καταπιέζεσαι να κάνεις κάτι που στην πραγματικότητα δεν θέλεις, θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στη ψυχολογία και τη διάθεσή σου. Θέσε, λοιπόν, τον εαυτό σου και τις επιθυμίες σου σε προτεραιότητα, βάζοντας κάποια όρια.

Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα σου γίνει μια αντίστοιχη ερώτηση, απόφυγε τις δεύτερες σκέψεις και απάντησε με ειλικρίνεια. Αν η λέξη «όχι» σε κομπλάρει, υπάρχουν 8 έξυπνες και πολύ ευγενικές φράσεις για να αρνηθείς μια πρόταση, κρατώντας τα προσχήματα. Δεν θα απαντήσεις με αγένεια απλώς θα ανακοινώσεις ότι είσαι μη διαθέσιμη.


8 φράσεις που θα σε «σώσουν» από άβολες καταστάσεις

1.Ακούγεται ωραία ιδέα, αλλά δεν είμαι διαθέσιμη σήμερα.
2.Είμαι ευγνώμων που με σκέφτηκες, αλλά έχω κανονίσει.
3.Συγγνώμη, αλλά είναι αδύνατον να σε βοηθήσω τώρα.
4.Δυστυχώς, δεν είναι μια καλή στιγμή αυτή.
5.Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν είμαι διαθέσιμη, να το δούμε το επόμενο;
6.Το εκτιμώ πολύ που με ρώτησες, αλλά το πρόγραμμά μου είναι πολύ πιεσμένο.
7.Είμαι κουρασμένη σήμερα, μπορούμε να το κανονίσουμε κάποια άλλη φορά.
8.Πολύ ωραία η ιδέα σου, όμως αυτή την περίοδο δεν έχω διάθεση για κάτι τέτοιο
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου