Tο μύνημα της ημέρας

Δειλοί άνθρωποι που το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να παίρνουν και να φεύγουν. Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν.

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023

Δυνατοί άνθρωποι

 

Ένας νεαρός φωτογράφος οΚύριλλος Umrikhin , εμφανίζει ένα διαφορετικό extreme sports ,έστειλε μια ιστορία με φωτογραφίες για τη συνάντησή του με μια από τους συμμετέχοντες στο Παγκόσμιο Κύπελλο για σέρφινγκ .
"Θα πάω στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικών Longboard Roxy Jam....

το οποίο λαμβάνει χώρα στο Biarritz, Γαλλίας .
Είναι η δεύτερη κατά σειρά χρονιά που βλέπω αυτό το κορίτσι.
Το όνομά της είναι Danielle Bert , 25 χρονών.
Ζει στο Σαν Ντιέγκο ( Καλιφόρνια ) και , όπως όλοι οι νέοι της γενιάς της , προσπαθούν να περνούν το χρόνο τους δραστήρια και χαρούμενα .

Αγαπά να ταξιδεύει, να απολαμβάνει extreme sports , πηγαίνει σε συναυλίες , επικοινωνεί με τους φίλους , αλλά διασκεδάζει λίγο περισσότερο από άλλες - κι ας μην έχει δεξί πόδι .
Λέει πως όλες οι λέξεις που αφορούν τον ακρωτηριασμό , προσθετική και άλλες αναπηρίες , ηχουν αγενής και αφύσικες ,όλοι για τα θέματα αυτά παραμένουν σιωπηλοί .
Μου λέει ήρεμα τι συνέβη σε εκείνη και τον τρόπο που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα.
Εξάλλου , θέλει ακόμα να μιλήσει για να δείξουμε στους πολίτες ότι ακόμα και με ένα τόσο σοβαρό τραυματισμό ενός ατόμου μπορεί να είναι εντελώς πλήρης και με ευτυχισμένη ζωή.
-Πες μου γιατί έχεις αναπηρία;
-Περίπου πριν από έξι χρόνια , είχα ένα ατύχημα με μοτοσικλέτα και έχασα το πόδι μου.
-Πόσο καιρό έχεις να κάνεις surf ;
-Περίπου δύο χρόνια. Δηλαδή, ξεκινάω να κάνει πατινάζ τώρα χωρίς πόδια .
-Ήταν δύσκολο ;
-Ναι, το κύριο πρόβλημα ήταν να εφεύρουν ένα προσθετικό που να μου επιτρέπει να οδηγώ . Πρόθεση μου ήταν τεχνητή γόνατο , αλλά τώρα δενείναι απαραίτητο . Πέρασα πολύ χρόνο στο νερό , για να καταλάβω πώς να συγχρονιστώ με το τεχνητό πόδι , και, τέλος, τα κατάφερα !
-Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα, να αρχίσεις σέρφινκ;
-Μεγάλωσα στο Νιου Τζέρσεϋ στην παραλία , και μου αρέσει μόνο το κύμα . Μετά το ατύχημα δεν μπορούσα να πάω στο νερό , και ήμουν πολύ αναστατωμένη - Ήθελα μια κανονική πρόσθεση να αρχίσω τουλάχιστον να κολυμπώ .
-Αλλά γιατί αρχίσες τόσο αργά , τα surfers και όχι από την παιδική ηλικία ;
-Δεν είχα αρκετά χρήματα για να αγοράσω στον εαυτό μου εξοπλισμό.
-Πόσα άτομα ξέρεις πουσερφάρουν με πρόσθετο πόδι ;
-Εγώ Δεν έχω γόνατα , και ξέρω έναν surfer με την ίδια ζημία - ζει στη Βραζιλία και είναι πολύ καλός.
-Τι άλλα αθλήματα κάνεις;
-Εκτός από το surfing , βόλτες με το skateboard , snowboard , κάνω κολύμπι - Μου αρέσει γενικά ο αθλητισμός.
-Αισθάνεσαι ότι έχεις δοθεί σε αυτό με μεγαλύτερη δυσκολία από τους άλλους ; -Ναι , αλλά αυτό θα πρέπει απλώς να το συνηθίσεις. Για παράδειγμα, όταν πας βόλτα στο κύμα , πρέπει να κάνεις ορισμένες κινήσεις για άλμα επί του σκάφους . Έχω να κάνω περισσότερα βήματα , γιατί δεν αισθάνομαι το πόδι του , αλλά είναι ακριβώς θέμα επαγγελματικής κατάρτισης .
-Πώς αντιδρούν οι άνθρωποι όταν βλέπουν ότι κάνεις surf ;
-Νομίζω ότι οι προσπάθειες μου και στο πατινάζ εμπν΄έουν τους ανθρώπους σε κάτι νέο, να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι είναι ικανοί περισσότερο. Ειδικότερα , οι άνθρωποι που στερούνται τα πόδια ή τα χέρια τους, να κατανοήσουν ότι δεν είναι τόσο περιορισμένοι όσο νομίζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου