Tο μύνημα της ημέρας

Έχεις; Δώσε! Νιώθεις; Μοιράσου! Μπορείς; Βοήθησε! Διαφωνείς; Φώναξε!

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

ΛΙΓΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΜΕΡΕΣ

"Αύριο οι τράπεζες θα ανοίξουν κανονικά".
Παλαιοκώστας.
- See more at: http://anekdotakiastv.blogspot.gr/2015/06/blog-post_566.html#more
Εχουνε λέει αδειασει μέχρι και η τράπεζες σπέρματος...........
Ευτυχώς με την μαλάκια που μας βαράει θα ανάπληρωσουμε γρήγορα τα αποθεματα


  Ανμε ξανάπαρει η τράπεζα �� για το δάνειο που έχω θα τους πω:
Εγω ηρθα εσείς ήσασταν κλειστά!



 Εγω εχω παρει απ το κωτσοβολο δικια μου μηχανη ατμ σπιτι να βγαζω λεφτα οποτε γουσταρω με την ησυχια μου


 Έχει χωριστεί η Ελλάδα στα δυο, ρε φίλε. Η Ελλάδα. Που πάντα ήταν ενωμένη σα γροθιά, σε όλους τους εμφύλιους

 Κοιμηθείτε δε θα στείλει...Είναι στο ΑΤΜ.

 -Τι σου κάνω μάνα μου?
-Κάπιταλ κοντρόλ


 Το τζόκερ κληρώνει 4 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα δοθούν στον νικητή σε 67 χιλιάδες δόσεις των 60 ευρώ


"Αύριο οι τράπεζες θα ανοίξουν κανονικά".
Παλαιοκώστας.
- See more at: http://anekdotakiastv.blogspot.gr/2015/06/blog-post_566.html#more
 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου