Tο μύνημα της ημέρας

3 είδη ανθρώπων μην ξεχάσεις ποτέ… Αυτούς που σε βοήθησαν στα δύσκολα. Αυτούς που σε άφησαν στα δύσκολα. Και αυτούς που σε έφεραν στα δύσκολα.

Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Ανατροπή στην υπόθεση του εξαφανισμένου 23χρονου φαντάρου



Προς κάθε κατεύθυνση στρέφονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του αγνοούμενου φαντάρου Τάκη Κολλιαδέλλη…. 

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Star, ο φίλος του έριξε φως φως σε σκοτεινά σημεία της εξαφάνισης θρίλερ.


«Μου είχε πει ότι είχε κάποιο θέμα με κάτι δόκιμους… Με κάποιους είχε τσακωθεί, για ποιο λόγο δεν ξέρω. Για καψώνι; Όταν ήρθε Χαλκίδα με άδεια, μου λέει δεν είμαι πολύ καλά, του είχα πει πάρε την αναβολή, μην πιέζεσαι» είπε χαρακτηριστικά.


Δεν αποκλείεται η άκρη του νήματος στο θρίλερ με την εξαφάνιση του κολλητού του να βρίσκεται μέσα στο στρατόπεδο της Χίου όπου υπηρετούσε. Ίσως αυτό να δικαιολογεί και την επιθυμία του να πάρει αναβολή και να γυρίσει στο σπίτι και στους φίλους του. 


Ο 23χρονος Τάκης λίγο πριν… ανοίξει η γη και τον καταπιεί είχε μια ακόμη συνομιλία στο κινητό του τηλέφωνο... Μια συνομιλία που απορρίπτει το σενάριο της αυτοκτονίας.


«Στις 1:24 ήταν η τελευταία μας επαφή. Μου λέει είμαι στο πλοίο θα έρθω να σε δω αύριο. Μου μίλαγε μια χαρά. Τον παίρνω τηλέφωνο το πρωί ...τίποτα», πρόσθεσε ο κολλητός του.


Στο φως έρχεται ένα ακόμη στοιχείο που ίσως να δίνει ελπίδα για τον εντοπισμό του 23χρονου φαντάρου. Σύμφωνα με τον φίλο του το κινητό του ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες ώρες και μετά ξανασίγησε.


Ο νεαρός βρίσκεται εξαφανισμένο για τρίτο 24ωρο και η οικογένεια τρέμει στην ιδέα ότι μπορεί να βρίσκεται μέσα θάλασσα, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες από το Λιμενικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου