Tο μύνημα της ημέρας

Να ακούτε δύο φορές περισσότερο απ’ ό,τι μιλάτε

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Δεν με ενδιαφέρει τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις, αλλά αν θα είσαι καλό και ευγενικό παιδί…


Κόρη. μου , είσαι ένα από τα αγαπημένα μου παιδιά σε αυτό τον κόσμο.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ημέρα που ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος σε εσένα..

Στεκομουν στο μπάνιο με τον μεγαλύτερο αδερφό σου που ήταν δυο χρονών τότε. Κάναμε γκριμάτσες στον καθρέφτη οσο περιμέναμε για τα αποτελέσματα.
Όταν είχαν το θετικό σήμα χαμογέλασα και χειροκροτούσαμε με τον αδερφό σου από χαρά.

Αυτό το χαμόγελο ήταν ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου . Η αλήθεια είναι πως την πρώτη μου εγκυμοσύνη μου δεν την απόλαυσα τόσο όσο την δεύτερη. Όμως την λάτρεψα αυτή την εγκυμοσύνη μου.

Ο μπαμπάς σου και εγώ δεν θέλαμε να μάθουμε αν είναι κορίτσι ή αγόρι. Όμως εγώ μέσα μου ήξερα ότι ήσουν κορίτσι.
Το ήξερα.

Αγόρασα μια ροζ κορδέλα για την ημέρα που θα έβγαινα από το μαιευτήριο. Σου αγόρασαν και ροζ σεντόνια και ας μου έλεγαν ότι μπορεί να είσαι αγόρι. Στο μυαλό μου δεν υπήρχε καμία αμφιβολία. Και όταν γεννήθηκες ήσουν μια μικροσκοπική κυρία που για μένα ήσουν τέλεια.

Δεν μπορώ να θυμηθώ όλα τα ονόματα που είχαν σκεφτεί για εσένα. Μερικά ήταν αστεία και μερικά πιο σπάνια. Όμως με το που σε αντίκρισα ήξερα πως θα είσαι η Άλικη για μένα. Σαν την Άλικη στην χώρα των θαυμάτων γιατί ευχήθηκα από την αρχή να είναι η ζωή σου σαν παραμύθι.
Εσύ από μωράκι έγινες παιδάκι και ο αδερφός σου φέτος θα πάει σχολείο.Δεν το πιστεύω πως μεγαλώσατε τόσο γρήγορα.

Όμως ήθελα να σου πω πως νιώθω πολύ ευτυχισμένη και τυχερή που σας σκεπαζω κάθε βράδυ, σας αγκαλιάζω , και βλέπω το χαμόγελό σας κάθε πρωί όταν ξυπνάω.

Το μόνο που θέλω από εσένα είναι να ξέρεις πως σας αγαπώ και τους δυο πάρα πολύ.Ακόμη και αν φαίνεται ότι ασχολούμαι περισσότερο με τον αδερφό σου δεν σημαίνει ότι τον αγαπώ περισσότερο.
Θέλω στην ζωή σας να είστε ευγενικά και καλά παιδιά. Δεν με νοιάζει αν θα είστε καλοί στα αθλήματα ή στις τέχνες και στις επιστήμες. Με ενδιαφέρει να είστε καλοί άνθρωποι γιατί μόνο έτσι θα πετύχετε στην ζωή σας.

Ότι και να κάνεις και με ότι και να καταπιαστείς εγώ θα είμαι πάντα η μεγαλύτερη θαυμάστρια σου…
Σαγαπω πολύ.

Η μαμά σου…

babyradio.gr– Άννα Κ
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου