Tο μύνημα της ημέρας

3 είδη ανθρώπων μην ξεχάσεις ποτέ… Αυτούς που σε βοήθησαν στα δύσκολα. Αυτούς που σε άφησαν στα δύσκολα. Και αυτούς που σε έφεραν στα δύσκολα.

Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Παναγιώτης Κουρουμπλής: Ετσι έχασα το φως μου, σε ηλικία 10 ετών Βίντεο


Τον τρόπο με τον οποίο έχασε την όρασή του περιέγραψε σε συνέντευξή του ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουμπλής...


Συγκεκριμένα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ανέφερε ότι τυφλώθηκε σε ηλικία 10 ετών, από έκρηξη χειροβομβίδας.



«Ήταν του Αγίου Πνεύματος και δεν είχαμε σχολείο. Στο χωριό μου, στο Ματσούκι Αιτωλοακαρνανίας. Ήμασταν εφτά παιδιά εκείνη την ημέρα, πήγαμε στο ποτάμι να παίξουμε και κάποια στιγμή βρήκαμε τη χειροβομβίδα», είπε αρχικά ο κ. Κουρουμπλής.

Και συνέχισε: «Δεν είχαμε εικόνα του τι ήταν, ήμασταν 10 χρονών. Έγινε έκρηξη, ένα παιδί σκοτώθηκε, εγώ έχασα το φως μου, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά έπαθαν λιγότερες ζημιές. Η εικόνα που μου έχει μείνει είναι η στιγμή που ο παιδικός μου και καλός μου φίλος -που "χάθηκε"- χτυπούσε τη χειροβομβίδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου