Tο μύνημα της ημέρας

Να ακούτε δύο φορές περισσότερο απ’ ό,τι μιλάτε

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Γελιο-θεραπεία # 24


Ένας ακόμα μήνας φεύγει.
Ακόμα ψάχνω διαθέσεις, ορέξεις, τη σταθερότητα μέσα μου!
Άμα τα βρω να με @@@
Κάνετε με ό,τι θέλετε τέλος πάντων!
Επειδή πάντα υπάρχουν και χειρότερα
είπα να ευθυμήσουμε λιγάκι, πριν σφίξουν τα κρύα...
Τα μάθατε εξάλλου: έρχεται ο πιο ψυχρός χειμώνας της τελευταίας δεκαετίας.
Ως τότε ...χαμογελάστε.
Μετά δεν ξέρω αν το κρύο θα μας αφήνει να κάνουμε άλλες γκριμάτσες,
πέραν της παρακάτω!

1.Ω θεέ μου με τέτοια εισαγωγή τι να περιμένουμε;

2.Έλα, έβαλα διπλό πιάτο! ...Πιάνω σήμα!
3. Πηδάει καλύτερα όποιος πηδάει... πρώτος!
4.Υπογραφή: Οι 300!
5.Στην άκρηηηηη.....
6. Περί ορέξεως..κολοκυθόπιτα!
7. Κάποιος να κόψεις τις μαλακίες....
8. Μόνος μου τα κατάφερα!
9.Και του είπα: χάσε κανένα κιλό βρε αγάπη!
10. Αν δεν ξέρει πώς ανοίγει ο φούρνος ...
φαντάσου τη μαγειρική της!
11. Μικρό μου πόνι....♫ ♪ ♫
13. Ο κατασκευαστής είχε τρελά κέφια!
14. Μπουστάκι "το μελισσοχωριό"! 
15. Άουτς!
16.Ωραία , άλλοι 7 λόφοι και τελειώνω!
17. Ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή! ☺

18.Για να μάθει, που κοιμήθηκε με το Στηβ μου η @@@
19.Χοντρό...καμάκι!
20. οκ έχουν αντοχή τα βάρη! ☺
21.Εμ βέβαια! Δεν ξέρεις τι πάει να κατοχή! 
22. Τι εννοείται δεν έχει άλλο ο τάφος, αυτό ήταν!
Να σκάψετε βαθιά. Όλα εγώ πρέπει να σας τα πω;
23. Όχι, όχι μη... μη τελειώνεις...μη!


Όλες οι φωτό είναι από το διαδίκτυο
και η γελιοθεραπεία αφιερωμένη σε όλους μας
που τη ζητούσαμε  μήνες!

Καλή σας μέρα!
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου