Tο μύνημα της ημέρας

Να ακούτε δύο φορές περισσότερο απ’ ό,τι μιλάτε

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΕΤΣΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΛΙΓΟ. ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΜΑΣ

Μαγκιά κοπελιά δεν είναι να αρέσεις Σάββατο βράδυ...αλλά Κυριακή πρωί! Να τα λέμε και αυτά...
Όλοι για ένα μεγάλο έρωτα ζούμε. Και καμιά τριανταριά μικρούς.
Την περίοδο της Σαρακοστής δεν επιτρέπεται το σεξ αλλά μόνο το... χαλβάδιασμα!
Και στην τελική, αν δε κάνεις και καμιά μαλακία σήμερα.. τι θα 'χεις να συζητάς στον καφέ σου με φίλους αύριο;
Για να με προσβάλλεις, θα πρέπει πρώτα να σέβομαι τη γνώμη σου. 
Άντρας ονομάζεται το πλάσμα που κόβει δέκα μέτρα χαρτί κουζίνας, για να φάει σουβλάκια και τελικά σκουπίζεται στα ρούχα του.  
Οι άνθρωποι θα πιστέψουν τα πάντα... αρκεί να είναι κοπλιμέντα.

Κάποτε ήμουν πολύ πρόθυμος να συγχωρέσω τα λάθη. Μέχρι που διαπίστωσα πως οι άλλοι είναι πάντα πρόθυμοι να τα επαναλάβουν. 34)   Άσχετο # 3 :  και δεν ξεχνάμε : στην Ελλάδα ο κιμάς πλέον κόπτεται παρουσία του... αναβάτη!
35)   Άσχετο # 4 : Είδα μια χελιδονοφωλιά στο μπαλκόνι μου, πήγα και εγώ και έβαλα το λογαριασμό της ΔΕΗ και το χαράτσι μέσα... Εμμμμ συγκατοίκηση ήθελε ! 


81)   Trolling like a boss #2 : Του έγραψα: "θέλω να γίνεις η γόμα που θα σβήσει τη δυστυχία μου". Μου απάντησε: "θέλω να γίνεις η ξύστρα που θα ξύσει τ' @ρχίδια μου"
 84)   Trolling like a boss #5 :  Έχω ένα παππού εδώ δίπλα, με Αλτσχάιμερ…
Κάθε μια ώρα πάω και του λέω… τα κάλαντα !

 87)   Trolling like a boss #8 : Πάνε να στρώσουν το νυφικό κρεβάτι οι ανύπαντρες...
Πετάγεται η γιαγιά .
"Οι παρθένες, οι παρθένες να το στρώσουν" !
...Τελικά έμεινε άστρωτο!

 91)   Ανέκδοτο part #2 : Τι έκανες μωρηηη, εσπασες τη γλαστρα;
Αγάπη μου δεν είναι αυτό που καπνίζεις…!

92)   Καμένο Ανέκδοτο part #3 :  Πως αλλάζει μια γυναίκα μια λάμπα; την κρατάει περιμένοντας τον κόσμο να περιστραφεί γύρω της
 95)   Ανέκδοτο # 6 :  Γυναίκα: Μωρό μου είδες πουθενά το βιβλίο μου?
Άντρας: Πιο βιβλίο σου αγάπη μου?
Γυναίκα: Εκείνο που έλεγε :ΠΩΣ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ 100ΧΡΟΝΙΑ "
ΑΝΤΡΑΣ: Το πέταξα εννοείται!
Γυναίκα: Γιατί ρε μωρό μου?
Άντρας: Γιατί είχε αρχίσει να το διαβάζει η μάνα σου!!! 

 7)   Ανέκδοτο # 8 : Κι εκεί που καθόμουν στο μπαρ, μου λέει η barwoman: «Ορίστε κύριε, γάλα με καοτονικ, κερασμένο από την κυρία απέναντι…»
Ρε μάνα... Έλεος!!

98)   Ανέκδοτο # 9 : - Πόση ώρα κάνει ένας άντρας να αλλάξει το χαρτί υγείας;
- Άγνωστο, δεν έχει συμβεί ποτέ...
99)   Ανέκδοτο # 10 :  πόσοι ψυχαναλυτές χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα; ένας, αρκεί η λάμπα να ΘΕΛΕΙ να αλλάξει!
         Ατάκα of the Week : Μού μιλάνε, λένε, λένε, λένε, κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και ο χρόνος θα δείξει σε τί μαλακίες έχω συμφωνήσει.

105)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Ατάκα # 2 : ‎Καλύτερα να μη λέτε σε καιρό κρίσης ''Τι να μου κλάσεις". 
Με τόσο όσπριο θα βρεθείτε προ εκπλήξεως!!!
 
     Ατάκα #4 : Πάλι καλά που είχα υιοθετήσει 2 παιδιά από την Αφρική και μου στέλνουν κάνα φράγκο...
 
Υστερόγραφο # 3 :   Ευτυχώς σήμερα τρώμε ψάρι. Όλο άλογο, άλογο, άλογο, βαρέθηκα.

Υστερόγραφο # 4 : Η κατάσταση στην Κύπρο συνοψίζεται στο εξής: Πριν την χρεοκοπία, τους Κύπριους τους απασχολούσαν οι Ρωσίδες. Τώρα τους απασχολούν οι Ρώσοι.

Υστερόγραφο # 5 : Δεν ξέρω αν το προσέξατε, είμαστε μια άφραγκη ατμόσφαιρα....!!

1 σχόλιο: