Tο μύνημα της ημέρας

3 είδη ανθρώπων μην ξεχάσεις ποτέ… Αυτούς που σε βοήθησαν στα δύσκολα. Αυτούς που σε άφησαν στα δύσκολα. Και αυτούς που σε έφεραν στα δύσκολα.

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Άρχισα να λέω βρομόλογα στο καλοριφέρ μπας και… ανάψει.






ΔΕΝ ΓΕΛΑΝΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ…
  • -Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια.
  •  -Θα έχανα κιλά αλλά… δεν μου αρέσει να χάνω.
  •  -Άρχισα να λέω βρομόλογα στο καλοριφέρ μπας και… ανάψει.
  •  -Όταν παντρευόσουν κ έλεγες “μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος”, μάλλον δεν περίμενες ότι σε λίγα χρόνια ο όρκος γίνεται στόχος ζωής.
  •  -Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι: είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε; 
  • -αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθήματα. 
  • -Απ όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κ οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν ταίρι.
  •  -Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν δεν το καταλαβαίνω.
  •  -Το shopping πλεον εχει καταντήσει βλέπing.
  •  -Να παίζεις κρυφτό με την
  • Αγγελική Νικολούλη.. Μη σου τύχει!
  • -Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη . μαμ, κακά, και νάνοι 
  • -Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλομάτης 
  • -Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση: -Έχετε πιει;;; Έχετε πιει;;; Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει.
  •  -Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμένα.
  •  -Είναι 4 κρουασάν και παίζουν πόκερ. Ποιό από τα τέσσερα θα κερδίσει;-Το κρουασάν Με-ρέντα!
  •  -Πωπωπω! τι καυτό σώμα είναι αυτό;- Ευχαριστώ, γυμνάζομαι..- Για το καλοριφέρ λέω. 
  • -Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;-Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια. 
  • -Όσοι δεν μπορείτε να γελάσετε με τους εαυτούς σας, αφήστε να το κάνουν οι άλλοι. 
  • -Το μόνο θετικό που βρίσκω σήμερα σε μένα είναι η ομάδα αίματος μου. 
  • -Μάνα έσπασα το χέρι μου! -δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακετα?
  •  -Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν.
  •  -Συζητάνε δυο γύφτοι:- Ρε συ, βρωμάς πολύ ρε.- Ε, είμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος ρε.. 
  • -Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα.
  •  -Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι γιατί γυναίκες κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;
  •  -Μην μπερδευεις τον χαρακτηρα μου με την συμπεριφορα μου. Ο χαρακτηρας ειμαι εγω..η συμπεριφορα μου εξαρταται απο εσενα.! 
  • -Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση. 
  • -Αγάπη μου πηρα μια ταινια για σενα κ μια για μενα για το βραδυ! -Αληθεια; Με σκεφτηκες; Τι ταινια πηρες για μένα; -Μονωτικη. 
  • -Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα. Αυτό που ξέρω είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.
  •  -Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν, ίσως περιμένουν εσένα να πας;
  •  -Οταν είμασταν μικροί παίζαμε κρυφτό με τους φίλους μας, τώρα που μεγαλώσαμε παίζουμε κρυφτό με τα συναισθήματά μας.
  •  -Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας.
  •  -Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι. 
  • Αυτά
Πηγή:http://www.gataros.net/2013/02/blog-post_5257.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου